دوره مدیریت محصول

محبوب ترین ها
درحال رشد

تمام درس های مدیریت محصول

ما 1 دوره برای شما پیدا کردیم
مشاهده
-29%

دوره جامع مهندسی فیچر – از کشف فرصت تا طراحی و اجرای محصول

8 درس
50 ساعت
پیشرفته

قبل از این که توضیحات رو بخونی: اینجا تمام فرایند‌های …

آنچه یاد خواهید گرفت
ساخت ذهنیت محصول‌محور و تصمیم‌گیری براساس ارزش، نه وظیفه
تشخیص ایده‌های پرریسک و تبدیل آن‌ها به فرضیه‌های قابل آزمون
تحلیل فرصت‌ها با مدل سه‌گانه: User Value، Business Value، Strategic Fit
برگزاری جلسات مؤثر با مدیران، مارکتینگ و سایر Stakeholderها
طراحی مسیر اعتبارسنجی فیچر از Discovery تا اجرای اولیه (MVP)
مهارت در مصاحبه کاربر و استخراج داده‌های کیفی و کمی
استفاده از ابزارهای تحلیل محصول برای اولویت‌بندی تصمیم‌ها
تعیین شاخص‌های موفقیت (Success Metrics) و طراحی آزمایش‌های ساده
طراحی فیچرهایی که روی اهداف رشد (Activation، Retention، Revenue) اثر بگذارن
هم‌راستاسازی تیم فنی، طراحی، مارکتینگ با استراتژی کلان محصول
تشخیص تفاوت بین ایده‌های پر سر و صدا و نیازهای واقعی کاربران
توسعه چارچوب ذهنی برای تصمیم‌گیری تحت ابهام و فشار

ایمیل دانلود برای شما ارسال شد.

spam رو چک کن اگر ایمیلی که ارسال کردیم به اسپم رفته لطفا Not Spam کن

اول رویاپردازی کنیم، بعد برنامه‌ریزی کنیم و بعدش… واقعاً دست‌به‌کار بشیم!

لینک آزمون ایمیل شد

مهلت ثبت نام این بوت کمپ تموم شده ولی میتونید در قالب دوره آموزشی از ویدئوی ضبط شده جلسات که تا آخر آذر ضبط میشه استفاده کنید.

با شماره 09304084848 تماس بگیرید.